.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام حالت فوق‌العاده در عربستان
العالم به نقل از المنار فلسطین نوشت: به دنبال اعلام خبر زير تيغ جراحي رفتن ملك عبدالله پادشاه عربستان در يكي از بيمارستان‌هاي نيويورك، تدابير امنيتي ويژه‌اي در اين كشور اتخاذ شد.
 
منابع سعودي و آمريكايي در اين باره گفتند كه وضع جسماني ملك عبد الله بسيار وخيم است و اين موضوع خاندان سعودي را واداشته تا تدابير امنيتي خاصي را در كشور اتخاذ و نيروهاي نظامي و امنيتي عربستان را به حالت آماده باش در آورند.

بر اساس این گزارش، شاه سعودي در حالي تحت عمل جراحي قرار گرفته است كه دريك سال گذشته دو ولي‌عهد خود، سلطان بن عبدالعزيز و نايف بن عبدالعزيز را که هر دو برادران ناتنی‌اش بودند، به فاصله هشت ماه از دست داد.

اما در واشنگتن محافل سياسي و امنيتي اين كشور از وضعيت عبدالله بن عبدالعزیز بسيار نگران هستند، چون به خوبي مي‌دانند مرگ پادشاه عربستان به معناي تشديد جنگ قدرت بين شاهزادگان سعودي است که منتظر یک جرقه برای شعله‌ور شدن است.

گفتني است سخنان يك مقام بلندپايه آمريكا در وزارت امورخارجه كه درباره عمل جراحي شاه سعودی که  گفت با اينكه عمل موفقيت‌آميز بوده است اما وي در صورت بهبودي نيز نمي‌تواند،به امور كشور رسيدگي كند، به اين نگراني‌ها دامن زده است

عبدالله بن عبدالعزيز شاه بيمار سعودي، 88 سال دارد و تاكنون تحت چندين عمل جراحي قرار گرفته است
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.